Assirm è l’Associazione nata nel 1991 che riunisce le aziende italiane che svolgono Ricerche di Mercato, Sondaggi di Opinione e Ricerca Sociale. 

Assirm organizza numerosi momenti di confronto e approfondimento sui trend, le dinamiche del mercato e i nuovi modelli di ricerca, per fare il punto sull’attualità, dando uno sguardo al futuro. Occasioni di confronto e networking. 

Assirm conferma la centralità del proprio ruolo sociale a supporto delle Imprese e del Sistema Paese, offrendo una proposta formativa di alta qualità, facilmente accessibile e fruibile, pensata per favorire il progresso dei professionisti di oggi e di domani. 

Rimani sempre aggiornato sul mondo delle Ricerche e i suoi protagonisti. 


Toluna Italia 


Certificate n. AA 31253

Via Filippo Sassett, 32 20124 Milano
Email: contact-it@toluna.com

Founded in 2016
Social Capital € 10000.00 i.v.

https://www.tolunacorporate.com/it

Toluna Italia  S.r.l.

Toluna is a global leader in the research and insights sector, enabling clients to make smarter, faster data-driven decisions.
For 25 years, Toluna has partnered with the world’s leading brands to create transformative impact through its sophisticated technology platform, a broad portfolio of solutions, a vast global first-party data panel, and a world-class team of research experts. Since 2019, Toluna has been making significant investments in artificial intelligence to enhance automation, accelerate insight delivery, and enable deeper, large-scale understanding. With over 40 offices worldwide, Toluna operates in more than 70 countries, redefining the future of insights. To learn more, visit www.tolunacorporate.com.


Management team

Our Chairman of the Board of Directors is Frederic Charles Petit, while our Board Member is Pierre Camagne.
Our Managing Director for Italy is Luca Antonietti


Specializations

Brand Health Tracking
Communities
Concept Test
Financial
FMCG
Healthcare
Innovation
Market and Strategy Understanding
Media, Brand & Communication
Mystery Shopping
Product Test
Qualitative
Social Listening
Creativity Development